fredag 16 januari 2009

Det skönaste som finns

(Om man frågar mig i alla fall) ...ÄR INTE nödvändigtvis själva sexet. Det är snäppet skönare att NÄSTAN ha sex. Allt runt omkring, när det är riktigt mysigt, skönt, precis innan man känner att man bara MÅSTE gå hela vägen, när det liksom känns nästan lite för bra och man bara inta kan stoppa det. Det är det bästa som finns, riktigt retsamt. I like.
Bra hångel vinner över halvdant sex med hästlängder. Jag bara säger det. Att bara tuta och köra funkar inte, ok, det kan vara bra också, men inte RIKTIGT bra. Vill man ha riktigt bra sex, gör ett bra förarbete, precis som med alla andra viktiga projekt! Man kan inte tända en brasa med att bara gnida lite med pinnen!
Och ett till tips, rör gärna! Men ju försiktigare, desto mer retsamt, desto mer vill man ha. Kanske borde skriva jag istället för man, vet ju inte om det samma gäller andra tjejer...
Helst ska jag vara på, för då får jag bestämma. Ego? Ja, kanske lite, men så här är det... read and learn, om tjejen har det skönt blir det även bättre för killen, I promise. En win win situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar