måndag 26 januari 2009

Till den som uppfann webcam

... vill jag bara säga TACK! I love you!

En helt underbar uppfinning, om det är den andra parten som har en och inte jag själv... Jag vill ha MER av det jag fick se ikväll! Eller hellre mer än bara se, men att få se kommer man långt med. Hoppas på att få en till show snart, helst live. Ok, han vill ha bilder i utbyte och det går jag lätt med på. För jag vill ha mer!

Visst kan man väl som tjej få erkänna att man vill se och ha? Annars tycker jag att det bara är killar som säger sånt. Men jag vet att tjejer tänker så också. Eller är nästan övertygad om det. Hur skulle man annars kunna ha sex och sånt om bara den ena vill? Hmm...

Men jag måste bara säga, jag fick se mer än jag förväntat, en riktigt trevlig överraskning... han har ju sagt saker förut, men att få det bekräftat är ju bonus så det skriker om det. Eller är det jag som ska skrika? ;)
Hur som helst. Han har nåt speciellt, tyckte det redan från första början, men det var bättre än jag kom ihåg. Vill att han ska vara här nu, tycker det är trist med långt avstånd, speciellt när man är sugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar